25 June 2012

Final Report

Assalamualaikum..hi uolss..

Kerana kawajipan menjadi pelajar LI kena buat final report ni la yang jadi kat aku sekarang ni..

1) Mata da macam panda
Korang mesti penah tengok panda kan..sapa yang tak pernah tu da boleh tanam diri sendiri..kesian aku rase..haha..kenape jadi macam panda?? korang tengok mata dia..hitam bulat gitu..aww comel !!! haa..macam tu jadi kat aku tapi tade la hitam macam tu sekali..beragak sikit bai..mata aku kire sembab jek la..tapi satu jek yang sama,,ape??? yang part comel tu...lalalala...

haa..mata dia comel kan..lalala

2) Jadi macam burung hantu..
Ni lagi korang tahu kan bile bagi statement macam ni..aku da macam burung hantu bhai..malam berjaga sampai 4 or 6 pagi..lepas subuh aku membuta..kalau tidur pukul 4 pagi konfem2 subuh aku terlepas patu ganti ar pukul bape yang sedar or subuh aku pukul 7..kire tu da sampai satu tahap aku nak tidur peluk laptop la..

Start aku buat report, start jugak aku tak masak and jarang kemas rumah...semua kerja tu mak aku buat balik..masa start cuti ada la gak aku buat tapi kali ni mak aku da buat balik semua...dan kemungkinan jugak mak aku akan rasa anak dara dia berperangai macam jantan !! sebab ape?? haaa..bukan sebab frust bercinta tapi sebab perangai tidur lewat and bangun da tengahari..matahari dah naik tegak baru anak dara dia ni bangun..heyh... !!! sory mum ! bukan sengaja..tidur lewat sangat..tu yang bangun pun lambat..sory sangat2x..


Tadi adik aku boleh tanya, 
adik : kak,kau nak buat keja ea..tidur pukul 4 lagi la ni..
aku : haah la..nak buat acane..hehe
adik : tak penat ke kak kau asyik tidur lewat jek ni
aku : nak buat macam mana..nak siap keje..
adik : ohh.. *terus bla !
bla jek ! heyh buat an la air untuk aku ke adik oiiii,ngantuk aku niii..


Tengahari tadi lepas bangun mandi siap bagai hah ! atok mak boleh pulek ajak pi pasar esok..haaa..selama cuti sekali jek mak penah ajak pi pasar pastu da tade dah..kali ni kena pi lagi..

To Atok Mak : tak sure lagi ea..kalau larat mata ni,kite pegi pasar ea tok,kalau tak,eka cucu atok mintak maaf sangat-sangat..hehe

Kalau rasa tak bangun,akan ku tahan mata ni sampai balik dari pasar..apa-apa pun tunggu la esk acane..

Mata sayang..sabar ea..settel semua,akan ku bayar hutang tidur ku..lalala..

SALAM....






0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template