09 July 2012

Babai Muar, Hai Port Dickson

Assalamualaikum...hi uolss..

Haaaaaa...tana balik PD ! tana balik PD...sebab ape?? antara sebab-sebabnya

1. Malas nak bangun awal..
Heyh ! teruk anak dara sorang plus da parah da..macam mana tak parah, time cuti kata nak buat part time, tapi tak buat part time pun,,,part time membuta jugak yang dia buat nye..sebab tu rajin bangun lewat, tak rajin nak bangun awal..lalala

2. Malas nak ngadap assignment..
Mana tak malas nya..dah hari dok ngadap game..selagi tak habis selagi tu di mainya...game zombie la..game dinner dash la..wedding dash la..and segala dash la...parah dah budak eka ni..

3. Malas nak attend kelas..
Ni lagi parah...nak datang kelas pun malas..heyh..yela,da malas nak bangun,da malas nak ngadap assignment     , sure lagi malas nak datang kelas an..

Sungguh parah cik eka sekarang ni..ape kite nak buat eak..belasah dia ar..biar dia rajin sikit..hamboi2x..suka-suke jek ea..jangan ar..bukan ku minta malas tu datang dalam diri..tapi dia sendiri yang rela hati datang kat aku..nak buat acane kan..tape2x..insyallah nanti dah start kelas aku rajin la KOTT..kot ar..hehe...

Esok dah nak balik PD..babai tilam..babai bantal..babai bear comel..babai semua..adesh sedih nya rase..aceh ceh ceh..sedih sangat lettew...

Last sekali.before aku end,aku hope aku mampu meneruskan sem 5 dengan penuh tabah !!! acehh waahh..amin3x >_< k la..babai...

Salam...





0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template