06 June 2012

Sabar Jek La

Assalamualaikum...hi uols..

Humm..yek ! sabar jek la eka..bukan mase kau nak bercouple bagai ni..

Yeah..memang bukan masa..tapi dia sapa nak mainkan perasaan orang..beragak sikit..aku dah tanya...so,jujur..ape salah nye..lebih baik jujur dari orang lain yang bocor kan rahsia sendiri..

Wahai kaum adam...kau dengan kaum hawa hanyalah manusia biasa..semua orang buat silap tapi tu bukan alasan untuk korang mainkan perasaan kaum hawa..even awek jauh,and perlukan someone nak hangout bagai or nak lepak or pape..just friend kan cukup ! jangan tabur kata-kata manis macam tabur baja...

Macam entry bawah ni,aku cakap ak tak salah kan boyfriend deorang..yes ! memang aku tak salahkan boyfriend deorang..sebab aku rase,aku pun salah..mungkin sebab aku rasa,aku tak bertepuk sebelah tangan,tu yang aku accept jek..

Yang pertama jadi kan pengalaman..yang kedua jadi kan pengajaran...waaaaaa....*nages teresak esak..esak la sangat..harhar..
Untuk Awak :
Terima kasih sangat-sangat sebab hadir dalam hidup saya..(waa..ayat novel !)..terima kasih untuk segala nye...terima kasih sangat-sangat...tak tahu nak cakap ape selain terima kasih...
thank you note
Dalam hati :
eeee..geram nye aku dengan mamat ni..rase macam..urghhh...rase macam
nak rejam dia dengan LIDI
nak baling dia dengan BATU-BATU KECIK
nak campak dia dari ATAS KATIL
nak tembak dia dengan PISTOL AIR...

errkk..kenapa semua macam pembalasan yang sangat mulia??sebab aku tade niat nak membunuh..sebab tu buat macam tu..HAHA...

 Ok la..awak take care k..semoge bahagia dengan Si Dia..jangan sakit kan hati dia lagi...nak engaged kan..jangan lupe jemput !!! hehe...

Babai..

Salam....


0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template