19 June 2012

Dah Tenang

Assalamualaikum..Hi uols..

Humm..sekarang aku rasa makin tenang..setenang tenang nya..setenang air di laut(*ceh waaah)...lepas apa yang jadi memang agak menggila gak ar..hari-hari ingat kat dia..macam meroyan mati laki pun ada gak..tapi tade la meroyan tahap pengang gambar dok depan pintu nagis-nagis berguling-guling plus terjerit-jerit nama dia tu semua..meroyan tahap biasa-biase jek la...just dok bilik teringat dia..update status jiwang-jiwang karat bagai haaaa...tu jek la cara meroyan aku..hekhek..
http://www.emocutez.com

Lepas satu hari ni,aku dapat jawapan and aku rasa tenang..sebab aku dah dapat jawapan yang aku cari selama ni...walaupun jawapan yang aku dapat tidak lah selengkap jawapan SPM tapi aku rasa tenang...and lepas tu jugak,aku rase aku da boleh sangat stop thinking about him..stop berharap dia datang balik dalam life aku...stop baca masej dia kat inbox aku and everything la pasal dia dah boleh STOP..!!! 99.9% da boleh nak stop fikir dia...0.1% masih dalam mencuba..

To awek dia...
awak...saya baru teringat pasal yang awak cakap saya dah memang tahu yang dia tu da berpunya..awak cakap entry ni kan pesanan untuk awak..ok let me explain..entry ni saya buat lepas saya bace status dia "kalau cinta katakan la,,katakan lahhh" (lebih kurang mcm ni status dia,saya tak ingat ayt dia sangat)..lepas baca,saya terus update entry tu..sebab saya ingat dia da jumpa someone yang baru,bukan bermaksud saya dah tau awak girlfriend..tapi serius saya tak tahu yang dia memang dah ada serius couple..im really sorry..text me if awak dah sudi maafkan saya..at least saya tahu awak da maafkan saya...
http://www.emocutez.com




To my mind,please ea..please take note !!!
 jangan dah dok ingat-ingat dia..dia orang punya..

Life mus go on Cik Eyka !! chaiyok2.!!!



Stop bermimpi nak dapat dia balik, 
Mula kan hidup baru tanpa dia..lalala


SALAM....





0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template