07 June 2012

Perlu Ke??

Assalamualaikum..hi uolsss...

Hah ! perlu ke?? perlu ape?? kali ni tade entry yang sedih-sedih bagai...kite lupakan seketika k...
ni entry pasal,dia punya pasal la..hehe..ok ! silap ! pasal fesbuk sengal...

Yek ! fesbuk aku macam menggila pun ada gak..tak tahu kenapa jadi macam tu..and perlu ke jadi macam tu..

Before aku terang kan,tengok gambar dulu ea...

 Yang num 1...gambar dia...
Yang num 2...gmbar aku...

Sejak bile fesbuk update jadi macam ni..tak penah tau pun..haha..

see...jadi macam ni pulak..for information benda ni jadi betul tau..bukan aku tukar gambar semata-mata nak ambil gambar cam ni...

Facebook ! jangan sesekali buat perangai ea..tukar gambar aku semula..dah banyak aku refresh niiiii...grrrr


SALAM...



0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template