14 June 2012

Buat Report

Assalamualaikumm..hi uolss..

Soksek soksek...aku selsema(*perlu ke bagi tau)..ok terima kasih..

Disebabkan selsema yang keterlaluan kite staright to the point..tak boleh nak putar belit sangat sebab sakit kepala nak fikir..hehe..

Entah kenapa mood nak buat report datang beria-ria..sangat rajin aku malam..biase aku online bukak facebook,buka twitter,buka youtube tengok tutorial,bace blog orang..tapi malam ni aku bukak facebook and twitter jek and and and bukak blog sendiri sebab nak update entry ni..lalala...facebook wajib bukak sebab contact kawan-kawan kelas secara IT(waa..maju gitu)..lagi pun jimat kredit aku,tayah contact gune fone...

Kalau buat report nak fikir ayat berjam-jam satu bab..kalau update entry laju jak tangan nak taip..weehehehe..

Lagi best nak buat report kalau dapat buat pembincangan macam ni..haha

Ok..da start sesi soal jawap antara satu sama lain

Tibe-tibe masuk bola la pulak..heyh ! tu la lelaki..bola dengan diri tak boleh jauh..

Ada yang tanya soalan,ada yang nak cite bola..aku??aku dok tengah-tengah..masuk jek dua-dua cite..weeeh...

Tengah syok menaip tibe-tibe lappy aku restart sendiri..grrrrr !! nasib baik semua sempat save...kalau tak..aku biar an jek lappy ni,aku pi tidur sebab bengang ! haha...

Kepada budak poli yang belum siap final report, baik buat sekarang...kalau buat dah nak dekat tarikh hantar, lenguh jari jemari uolsssSs....

K la,,nak sambung buat koje...babai..

Salam...


0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template