26 July 2011

Ramadhan Hampir Tiba

Assalamualaikum..

hai uols.jumpe lagi kan..hope tak bosan..chill la kalau bosan.tayah nak bosan sangat la ea..kalau bosan pi joget joget(ape tebiat kau joget tetiba..HAHA...)

weyh weyh weyh..ramadhan dah nak dekat ni..perempuan-perempuan dan wanita-wanita semua da habis ganti puase ke belum??kalau belum sila-sila lah habis kan ganti..

semangat ramadhan da ada ke belum??mana yang belum ada tu,ada ada kan la..seronok babe kalau da ada semangat nak puase...aku dengan roomate aku dah ada semangat puase..paling semangat roomate aku la...asal aku bukak lappy mesti dia tolong bukak kan lagu raye..memang semangat kan dia..dia ni terlebih semangat,tu yang puasa pun belum da nak bukak lagu raye..hahaha

pape pun bagi yang belum habis ganti tu ganti la yek..puase da nak dekat..da sangat dekat da ni...aku na wish awal ni tau..boleh ea..




SELAMAT BERPUASA...


1 0 dari awak-awak yang ikhlas:

  1. Salam kenal , singgah dan follow sini jemput ke belog saya..

    ReplyDelete

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template