02 July 2011

Rambut dia cantik

Assalamualaikum..

hai korang..haa??rambut sapa cantek??rambut aku la..HAHAHA..mesti pengsan jap kalau da bace kan..tolong jangan pengsan dan percaya rambut aku cantek..haha..joke jek..rambut aku sederhana cantik(*nak gak ada cantik tu...)....


rambut sape cantik??rambut retiss retiss ni lerr..cantik kan rambut diorang..tpi disebalik kecantikan rambut deorang cantik nanti mesti ada keluar ayat-ayat dengki..cth,

1.alaaa..rambut tu ada orang dandan..memang la cantek..
heyh2..biar la rambut deorang cantik sebab ada orang dandan kan..korang cakap cm tu sebab jeles tade orang dandan kan rambut korang an..betol tak?betol tak?betol tak?? haha

2. alaaa..duit banyak boleh la buat rambut
helloooo..duit dia kan..kat mana lagi dia nak habiskan duit dia kalau bukan kat diri dia sendiri,takkan nak habiskan duit kat korang pulekk.....so,kalau tak suka,close your eyes..tayah membazir air liur cakap bebanyak..HAHA..


tu la ayat ayt orang jeles kan..wahaha..pape pun,aku tetap suka rambut diaorang..kalau dapat rambut macam tu,,best jugakk..panjang then curl curl gitu..wow ! gojes nyeeeeeee...hehe
rambut aku just ta panjang jek,curl tu da ada da..acehhh..









cantek sangat...



0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template