02 July 2011

Photoshop Effect

Assalamualaikumm..

hai uols..korang penah terasa nak jadi editor yang terhebat tak??kalau ada bagus la..kenapa aku tanya??laaaa.nak tanya pun tak boleh ke??hehe..tade la..saje nak tau..sebab aku tade pun terasa nak jadi cm tu..cuma nak edit cam ni jek..kalau dapat edit cm ni kan sumpah best..sape kat sne pandai bab2 photoshop n boleh ajar aku edit cm ni???sape???sape?? kalau ada sesapa tau,buat an la tuto untuk aku,boleh tak??boleh tak??boleh la ea..hehe...


tengok dea edit lidah gambar orang.kalau dapat letak muka lagi best tu..wahahaha..


peh..ni boleh2 tanggal2 muka..kalau realiti boleh tanggal muka tayah susah nak buat pembedahan plastikk..HAHA



best kan dapat edit cm ni..nampk pelik??tak ke pelik tu kreatif...lagi guna gambar orang btol then edit jadi cm tu..mesti la nmpk kreatif an..so sesiapa yang tahu share share lah dengan aku ea..tak rugi pun share ilmu ni.. [^.^]v

~ E N D ~



0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template