26 July 2011

Belog yang dah bersawang

Assalamualaikum...

hai uols...so sorry da lame ta update blog..sangat sangat lama kan...bila start new sem,cm tak ada mood nak update blog...just bukak facebook jek..tu pun pinjam broadband kawan..bila da pinjam tak sedap pulak nak guna lelamakan,so pinjam,bukak facebook.check check,update status then logout...tu jek la..kalau na update blog tu,sedap guna lappy and broadband sendiri,kalau meminjam ni agak segan sikit..cik eyka an pemalu(dush2...tumbuk hidung)



fuhh...bersawang dah blog aku,nak kena bersihkan ni..heyh..aku rindu sangat nak update blog tapi tak tau nak update ape..nak update cite pasal new sem aku kat sini..memang tak la..konfem konfem bosan kan...humm..nak update ape eak?? update pasal diri sendiri boleh?? haha..mesti ada orang cakap :

kau jangan na mengarut nak update pasal diri sendiri..

apa mencarut sangat idea update pasal diri sendiri tu??

tade tajuk laen ke??

no comment..


aku paling suka orang cakap no comment la..rasa cam nak bagi hadiah jek...hahaha...

tak tahu nak update ape,kalau aku dah ada banyak idea sampai membuak-buak,aku update blog k..oh,lupa,aku sekarang update blog kat Dataran Pelajar kat politeknik PD aw...sebab ape tak update kat blok??blok aku paling belakang sekali,so line agak menjeles kan aku untuk aku update blog....heish..tak patot betol kan..lagi pun kat blog aku memang susah nak dapat line la..sakit jek jiwa dok blok tu..tapi tape,aku still chill..sebab next sem da dok umah pulak..laju la line aku na update blog..hehe..

k la ni jek la yang mempu aku update..malu pulak na update lelama..CIK EYKA KAN PEMALU...puihhhhh

SALAM......









0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template