10 September 2011

Teruja Bai

Hai n Assalamualaikum..

UOLSSSSS..
aku amat amat amat la teruja nak update blog pada pagi yang sejuk-sejuk suruh tido ni..hehe...
kenapa??
haaa..good question...
sebab blog sekarang dak segala gala nya baru kan..aku amat amat amat la teruja sebab aku dah lama tak update blog..sory...--"heyh...terasa diri ni teramat lah lambt pulak..hehehe..not bad la yang baru...cantik gak...tapi macam suci sangat..putih jek lebih..putih oren...pape pun mmg aku suka la yang baru ni..thumbs up blog :)


pageviews tak ramai cam orang lain..biase jek
post pun sikit sangat kan..
followers pun 101 jek..btw,tengs to all followers yang sudi follow blog ni..tq so much...

cantek an..nampak lebih luas..biasa box yang untuk tunjuk blogger update tu kecik jek an..ni amek kau..besar kedabak..best an..this is best bro...waaa gitu  

ok,,tu saje yang buat aku teruja..hehehe...k,take care..



SALAM

0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template