26 May 2011

Giveaway Gelimat Gegurl Gosh

Assalamualaikum..

hai uols..ok,kite jumpa kembali dalammmmm cerita 'Gosip Mak Nyah oiiii'...
oh,mak suka gosip gosip ni nyah..heyh heyh heyh ! stop  it ok ! ape ! ingat ni blog gosip artis artis ke..tak kuasa mak nyah nak gosip gosip ni..waahaha..oke kite cerita terus menerus oke...'Giveaway Gelimat Gegurl Gosh' ni dea macam contest gak la(*heyh menang dapat hadiah der,,sape tana..wahaha)..

oke,owner blog ni dia nak
1. terpulang kat aku sama ada nak follow blog dea or tak..
2.kalau na join contest ni kena buat entry pasal giveaway gelimat gegurl gosh ni la..pastu kena describe pasal blog dea.
3. tajuk entry msti pasal "Giveaway Gelimat Gegurl Gosh"...
4.dea suruh tag 3 org kawan pastu terpulang kat kawan tu nak join or tak..
5,kena letak gambar dea..
6.lengkapkan slogan..(*wah,da macam nak buat kempen..hehe)

oke,let's begin..

1. DONE ! aku da follow blog dia walaupun dia tak paksa(*sis,follow me back aw..wahaha)

2. oke,aku start dea cite pasal blog dea..Blog dea super cantik...background guna corak harimau gitu..grr,awwww,,menawan gitu..hehe..blog sgt comel se comel dea la jugak..suka blog dea sebab boleh tengok toturial yang dia buat and banyak tips2 yang dea bagi..tips tips yang paling aku suka "tips untuk nampak tinggi"..waaah gitu ye..nak nampak tinggi ke cik eyka,of coz la u..huhu...http://www.cute-smiley.com
sangat best la bace blog dea..aku baru follow blog sehari da bace banyak gak la entry enrty...seronok and tak bosan..that all from me(*oke tak sis..hehe) DONEhttp://www.cute-smiley.com

3.tajuk pun DONE !

4. hummmm,sape eak aku nak tag..oke oke da tau da sape..
ok..ini la 3 org blogger yg aku da tag...

5. now nak kena letak banner dia yg comel loteh ni..
6. sekarang nak kena lengkap an slogan pulek..adeh..bismillah..(mintak mintak la slogan terbaek dri reban la habak hang )...
Merujuk kamus dewan edisi 2018 , aku rasa maksud GELIMAT tu ialah geli yang teramat..atau pun kalau dalam ayat cm ni "Mat,tolong la buang ulat tu,aku geli mat"..haaa.lebih kurang macam tu la maksud gelimat tu..kalau nak lebih mendalam maksud dea,korang boleh search kat pacik google or macik yahoo k..insyallah dapat la maksud lebih mendalam gelimat tu...wahaha..oke,disebabkan kesempitan otak dah tak tau nak bebel apa pasal gelimat ni,apa kata tengok video dea jek la,,
maksud dea terbaek habak hang..HAHAHA..
Geli mat !
geli mat,mat,mat,mat !http://www.cute-smiley.com

HAHAHAHAhttp://www.cute-smiley.com


ok,finish..hope you enjoy...(*pilih la aku..jadi pemenang mu..haha..joke jekk)

Salam...












0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template