14 May 2011

Bercakap Dengan Artis

Assalamualikum...

Hai uols..hari ni tak tau nak update ape sebenarnya,tibe tiba teringat kejadian semalam..ape kejadian semalam tu??alah...biase2 jek..just akhir nye dapat gak berbual lame sikit dengan dia..kalau tak,sumpah payah nak cakap dengan dia dan aku la selalu kecewa di hujung talian(waaa..gedik gitu..hehe)..sebab tu tajuk entry aku kali ni ' berckp dgn artis'..nak call dia plus nak cakap lamelame sumpah payah,macam artis yang tengah hangat dipasaran..kira macam hot stuff tengah up la..wahaha..seronok lah jugak dapat berbual dengan dia lelama.dapat gelakgelak dengan dia..dapat dengar dia ngajing ngajing cara aku kalau tengah geram(gila jadi tau dia ejek sore aku tu..sabo jek la)..dia memang suka mengejek aku ok,,fullstop..HAHA..

actually rindu tahap gunung kinabalu,tu  nak sangat call then berbual bual dengan dia..semalam terfikir nak call dia,teringat yang dia may be da free sikit..call punya call,tanya punya tanya bukan free sikit tapi free banyak,tanya tengah buat pe,dia cakap tengah tengok movie..see artis dah free dah sekarang..so aku dah boleh lah gangu dia dan lepaskan rindu dekat dia yang sampai tahap gunung kinabalu tuuu..malang nye tak ade la lame sangat pun ckp..dalam 165 saat kot..kirakira habis kdt rm1.65 laa(*abg cpt ganti balik..HAHA) sebab aku dah mengantok lorx..so da habis cakap,dah see good bye,da say take care n dah say assalamualaikum..terus lah end call..tak ada nye tergedik gedik abg la letak dulu,eh eh eka la letak dulu..tak ada makna nya nak buat gitu nyah oii...HAHA...pape pun thank you so much to my lovely brother Ezzy Gonzalez/abg pzi(*yg first tu fesbuk dea,yang secong tu blog dea :D ) sebab layan kerenah eka malam tadi..



SEE...artis tengah sibuk buat recording...patot la tak ada mase dengan aku dah..ngajok ngajok ngajok..
oh gosh,please la eka jangan gedik..HAHA..

Miss & love u,bro http://www.emocutez.com

0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template