24 May 2011

Demam Bollywood ke??

Assalamualaikum...

hai uols...bukan demam boly pun..tapi sejak sejak cuti sem,dok ngadap lappy sampai muntah...tu yang layan cite hindustan...mula mula mase dekat poli,download-download,dgr dgr lagu jek,pastu melarat ke download cerita pulak.alaaa,saja for fun..bukan selalu mengalir ngalir kan air mata ni kan..lagi kalau layan cite hindustan memalam pukul 12 ke atas,konfem weyh menagis bagai nak rak cam kau sorang ade kat rumah tu kan..mana tak nya,semua orang da tidur,tu la peluang nak teresak esak...kang tengok hindustan teresak esak depan adik kau kang mau kena nganjing..so better tengok memalam..baru feel tu sampai lebih derr..hehe..http://www.cute-smiley.com



ok,first cerita hindustan yang aku start tengok balik ialah kahbi khushi kabhie gham...
" It's all about loving your family "
hati sapa yang langsung tak akan tersentuh bila ada story about family yang sungguh menyedihkan..??tell me,sape orang tu..sebab aku nak tanya dia,dia ni hati apa..sebab.cerita ni memang sumpah sedih..air mata tu tak kan terputus putus mengalir la..aku tengok dengan kawan aku pun da sedu sedan..hehe..

second story is MANN
perghh! cerita ni lagi tayah cakap,sumpah teresak esak aku tengok...waaa,,sedih gile tau cite ni..korang da tgk???tipu la kalau cakap belum kan...mase cite ni tengah up,korang tengok la an,pastu da sayonara la..apa kata korang tengok balik..aku yang tengok balik semua cite hndstn ni pun boleh nages ni kan korang yang hati sungguh sungguh lembut tu..hehehe..super dumper sedih cite ni..nages ta habis..oke,cerita ni aku tak download sebab tak tau nak download kat mane,cari sikit punya payah,so aku tengok kat youtube.com jek...korang nak tengok just search Mann (1996) 1 part..insyallah ada..pandai2 la yek...ke nak aku bagi hint satu cite dea kat sini??ala ala ala.nak la tu..haha..oke oke..nasib baek aku tgh baik hati oke,hehe..nah




tengok oke...


oke,dah.,,that's all for today...daaa

Salam...







0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template