26 March 2011

Jumpa Si Dia ♥

 Assalamualaikum...

18/03/2011...date ni hari jumaat..saya jumpe si dia malam tu..sebab malam tu diaorg ade bbq n dia ajak saya dengan kawankawan join deorang,,,tengs dear ajak i dgn kawan join korang punya bbq..esok nya dia join kiteorang pegi JJ pulak..sangat seronok dapat jumpa cik tunang yang tersayang..hehehe..seronok seronok seronok...super dumper best la syg..hehe

Gambar malam bbq..

ni dalam kete myvi kawan dia :D








saya bersama sama seliper pink saya :D



before balik kite kena la bergambar dengan dia kan...miss u la dear

gambar pergi JJ

bersama cik leyha

 cik huda dan cik fara


cik leyha dan en.taufiq(dia comel kan? depandepan lagi comel aw)


u tetap comel even u senyum cm tu syg...hahaha





syg u la syg..hehehe 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 time balik huda yang drive pulak..time pergi saya yg drive...
ni yang saya buat bile huda yang drive...hehehe..bukan ape rehatkan diri :)


ni jek la entry yang mampu saya taip k :)

~END~

SALAM......


0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template