10 March 2011

Convo week

Assalamualaikum.......

Waaaa...minggu ni minggu konvo kat poli aku...seronoknya tengok orang konvo...rase makin semangat nak belajar and tak sabar nak tunggu aku pulak yang konvo...hehehe...coi jek rupa..,hahaha...lame lagi aku nak konvo...tunggu lagi 2 tahun insyallah sampai la konvo aku pulak...aku buat enrty ni sebab aku ade sorang kawan yang dah selesai kovo dia pada selasa lepas..dia amek kos dip pemasaran..seronok dapat jumpa dia...:) makin tak sabar na tunggu konvo date aku..huhu...doa-doa kan aku sampai konvo k..

taniah Cik Nuar
smile sikit...(dah-dah,i suruh smile sikit jek..hehe..joke jek...)

cik nuar tgh amek sijil diploma....Taniah.........





cik nuar bersama rakan-rakan and kakak dia :p

waaa..dia dapat bunga yang sangat banyak..and kedekot nak bagi aku satu..hahaha(perasan aku ni..haha)

bersama rakan seperjuangan

aku ada bagi dia jugak oke..tapi yang kecik yang depan depan uh jekk..tak mampu nak beli yang besar besar..hehe..aku bagi satu jek,,tak dapat kenal pasti yang mana satu yang aku bagi kat dia..=.='

haaaaa...aku bagi dia macam ni la...tapi ta sure yang ini atau yang lagi satu..hehe

pape pun..taniah sekali lagi yek.... :)

~END~

Salam.......


1 0 dari awak-awak yang ikhlas:

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template