20 May 2010

Gadis Bertudung Putih

Buat kali pertamanya ada seorang bdk hoki bertanya kt aku

faiz : kak atul , akq mmg suke pkai tudung putih ea
atul : hah ? haa , haah . . bleh tahan suke la . npe ?
faiz : patot la selalu tgk akq pakai tudung putih

start bdk tuh tegur la baru aku perasan yg aku sendri selalu pkai tudung warna putih . . bkn ape , sesuai nan semua bju . lgi pun kt umh aku banyak tudung putih yg da iron . so , srung jewk la . an mudah . kalau na cri tudung yg sma nan colour baju , lmbt la . na kne iron lagi . baek pakai yg da siap iron snng . . bkn aq ta pnh pkai tdung colour laen , pnh , cume ta rjin la . lbh2 lagi pegi lth bdk2 hoki , buat ape na melawa , pakai tdung putih da ckup , simple . .
Jadi ,
Kesimpulannya , aku mmg suke pakai tudung wrna putih . . hehehe
Putih Itu Suci



0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template