19 May 2010

Chatterbox

Dea chatterbox ! dea chatterbox ! hehehe . .
Dulu
rajin chat nan dea kt ms
selalu kutuk dea ! gemar kutuk dea ! suke kutuk dea !
sbb !
dea pun agk gemar plus agk rajin plus agk suke mengutuk saya yup !

Kini
tdk lagi
sbb da terlalu lama mengutuk dan bebual di ms saje , kini dea suda meminta nom fone saya .
wahahahha
every nite dea akan call saya . bebual dgn dea bagai na rak . dah 3 or 4 days bebual nan dea . . sbb tuh la saya ckp dea neh chatterbox . adik beradik dgn talkative . . kalah burung murai kalau dea da start bercakap . hahaha . . dea sgt2 kuat berckp . . tpi ta bosan berbual dgn dea . dea neh bleh thn kelakar
tpi
isk ! msti ade tapi
of coz la kne ade tapi :D
tpi dea neh still kuat mengutuk saya . sgt2 bersabar yup nan perangai awk cik jai . ehehe .
dea single ! aq pun single !
ape bleh2 msok line ? nmpk kaki ku ?
bhahaha .
tade la ! kami2 hanya suke berkwn sahaja . .
yup ! cukup sekadar berkwn .
best pe kwn nan dea .
ta bosan !
sumpah ta bosan bebual nan dea !


neh la dea pacik jai . yg kuat berckp . kuat gelak . kuat kutuk org , segala2 nya kuat la (haa , jgn pk kuat yg laen plak ea . eheheh )
seronok berkwn nan kau pacik jai (:


3 0 dari awak-awak yang ikhlas:

  1. mommy pinky dtg singgah bca entry n follow..jemput ke blog eh..wink2~ ;)

    ReplyDelete
  2. tengs mommy pink . . btw , chantek blog mommy (:

    ReplyDelete

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template