16 January 2015

TABAH LAH HATI

Assalamualaikum..

Hi uolss..

Ghindu pulak nak menaip dekat blog..Merepek bagai nak rak..Menaip ikut sedap hati bajet macam ada orang nak view..haaa....Biar kan lah...Janji terubat rindu nak menaip panjang-panjang..hahaha

Lama gila tak update blog i yang ni lah uolsss....Sejak bekerja ni rasa nya macam tak ada langsung kesempatan nak ngadap computer lama-lama..Kalau bukak komputer pun sebelum-sebelum ni sebab nak cari kerje...Itu jek lah yang mampu nak buat..

Semakin tahun semakin meningkat umur kita..Belum pernah terjadi lah orang umurnya makin berkurang kan..hehe..Setiap kali umur kita meningkat,pasti macam-macam dugaan yang baru kita akan hadapi..Semua dugaan yang turun dekat kita telah ditetapkan oleh-Nya..Sebab dia lebih tahu kemampuan kita..


Kita sebagai umat-Nya,terima dan hadapi dengan penuh tabah..Jangan pernah berputus asa sebelum mencuba..Anggap lah ujian yang Allah turun kan,disebabkan dosa kita yang masa lampau suapaya kita dapat memperbaikan nya untuk masa akan datang..

Ingat,kita bukan keseorangan ketika menghadapi ujian yang Allah telah tetap kan..Allah selalum ada bersama dengan kita..Tabah..Sabar..Tenang..Insyallah ada penyelesaian dalam setiap ujian yang telah diturunkan pada kita..

  

Sekian...ASSALAMUALAIKUM...BYE UOLSSS....

0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template