12 November 2012

Baby Kitten

Assalamualikum...hi uols..

Ok..aku tahu,aku sendiri dah lama tak update blog..bukan sebab apa,tapi sebab aku sorang student(alasan tak munasabah..tettt)..tade lah,agak sibuk sikit sebab tu tak ter update blog ni..maap kan saya,maap kan saya *peace yooo....

Amat excited nak update entry kali ni,sebab hari rabu minggu lepas,adik aku call,nasib baik dia call lepas aku habis kelas,kalau tak,memang malam baru aku suruh call balik la..sebab ape malam??sebab malam baru terfikir sapa yang call aku petang tadi..hek2x.. 

Seperti kat tajuk dah taip,baby kitten...Yes !!! my cat dah bersalin !!! yeahhh..3 ekor..tige-tige comel...geram sangat..nasib baik tak boleh pegang lagi..kalau dah boleh pegang memang aku kiss kiss anak kucing tu..comel sangat...

My mum cakap tak boleh pegang sampai baby tu bukak mata,takut kalau dah pegang time sekarang nanti mak dia tak nak susu kan dia lagi sebab badan anak dia dah ada bau tangan kite..i don't know that statement is true or not..maaf kan saya kalau tu statement yang salah..manusia selalu melakukan kesilapan(ayat nak save..hehe)..

 See...comel kan..ada belang-belang macam harimau,ada warna kelabu,ada tompok-tompok tahi unta..hehe..salah ! tompok-tompok hitam lorx...

Siap kau baby..tige-tige dah boleh jalan memang aku cium-cium kau..hehe..sayang baby ni...

Masih terfikir untuk nama 3 ekor ni..korang ada idea tak,nak bagi nama apa..??? K la,nak jenggah 3 ekor ni lagi kat bawah katill..tata...

Salam....


0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template