14 February 2012

Bersawang Lagi

Assalamualaikum..

hai uols...sorry da lama tak update blog..sebab i busy la dengan keje..puiihhhhhh..menipu jek aku ni...banyak keje pebenda jek...keje tengok orang jek pun penat..adesh....!!!actually tade la penat sangat tapi mood nak update blog macam susah nak mari meyh...idea berlambak-lambak nak taip tapi malas...aku rase aku nak upah orang tolong taip kan untuk aku,,aku just cakap jek,dia tolong taipkan untuk aku...agak-agak ada org sudi tak??kalau ada yang sudi,tolong cakap k..gaji??lain cite k..tapi kalau boleh nak yang sudi tu,suka buat keje-keje secara ikhlas la..hehehe..

ok ok ok...mula-mula nak say thanks too all followers..tq so much coz sudi follow blog yang tak seberapa ni...tq so much...muah muah muah,,*laga-laga pipi ^.^

thanks jugak sape-sape yang sudi view blog ni...maaf kalau ada yang tak puas hati dengan entri-entri dekat blog ni..sorry and thanks k....

tak lupa jugak dekat sapa-sapa yang rajin menaip dekat SHOUT HERE tu,thanks jugak k..korang boleh tulis pape pun..but tayah la sampai buat promosi ubat kuat-kuat bagai tu semua..aku ni perempuan,bukan lelaki..single lagi tu..husben pun tak ada lagi..macam mana nak beli ubat-ubat bagai tu..pls k..segan pulak kadang-kadang nak bace promosi ubat tu semua..HAHAHA..
http://www.emocutez.com

ok that all..tq...

SALAM.....





0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template