29 April 2011

15041022

Assalamualaikum...

Hai2 semua...lame sudah ku tak kunjung blog kesayangan ku ini..waaa..gitu..haha...humm,hari ni na update pasal my birthday boleh tak??boleh ea,boleh ea..hehe..mekasih,sayang u'ollss...muahxx3...

birtday party kali ni memang tersangat la best...tak ku sangka dan tak kuduga..amboiamboi boleh buat lirik*waaa gitu. ^.^
memang tak target kena seteruk ni..nak cite macam mana diaorang buat plan ni konfem lengguh tangan..insyallah siap continue kang..so,aku cite sikitsikit jek boleh ta sayangsayang ku...boleh kannn..semua ni di plan oleh Fara,huda.,leyha,ateh,sapu,krol...diaorg ni semua la yang plan..aku ingat just kek and wishwish..tak sangka la siap ade tepung,telur and buihbuih tu semua...aku kena 3 biji telur pecah atas kepala,and 2 bungkus tepung...waaa..dah boleh siap kan minyak panas..hehe...memang sumpah teruk aku kena,,nak tau seteruk mana aku kena??moh kita tgk gambargambar ni semua...

macam mana saya sampai jadi cam ni???



gambar di atas ni semua keje mereka semua dibawah ni laaaa..semua ni merekameraka punya plan...






ni la hasil plan mereka semua di atas..


oke,majlis potong memotong kek sedang dijalankan..

kemudiannya berlaku la majlis suap menyuap..

tapi malangnya baru aku kena suap da kne spray dgn buihbuih sabun...waaaa,,tak puas hati betul ! ! :(


 sekarang acara tepek tepek kek krim kek kat muka org
*acara yang memerlukan aku fitness yang kuat sebab nak lari,takut kena lagi teruk...wahaha

Krol si pembuli, dia la paling suka bab tepek krim kat muka orang ni..haha

giliran ateh pulak kena tepung..waaaa..hambek kau!

aku dibalas balik dengan lagi teruk ! sungguh tak patut...sedih mak nyah oiiii...


see ! semakin teruk 


dan terpaksa mengumpul tenaga kembali untuk berlari 100m...
*dah mcm kak limah lari da..ketepiiiiiii...haha

macam bru habis shooting untuk filem zombi.






haaa..amek kau ! aku kena an kau balik ! ! waaa,,suke aku ! hambek kau ! hambek kau ! HAHAHA......

cantek gambar ni...mekasih cik photographer(sapu)


dia kembali membuli aku ! ! ! sabor je lah..

saya bersama cik photographer :D

once again ! hambek kau ! hambek kau ! Waahaha


kena lagi ! haaa... hahehe....


ada second trip tapi gambar tak ada..so sorry :(

tapi ni la hasil nye bila first campur dengan second trip...memang sure lama la mandi..perasan dah bersih dah..huda tengok rambut aku pun dia cakap ok,tak sangka esok mandi,rasa kat hujung hujung rambut tu ada la..pastu da oke da.. (^.^)v

 pape pun..terima kasih sangatsangat kepada kengkawan semua sebab buatkan birthday party ni n kengkawan yang wish my birthday...lepas habis jek sambut birhday party ni,penat dia memang tak agak la..sumpah penat gila tapi happening sangat


~E N D ~

Salam....










0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template