08 January 2011

Happy Birthday

Assalamualaikumm . . .
Jap jap jap . nak nyanyi sikit . .
happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to leyha,,
happy birthday to you . .
haaa . sdp kan . mcm taylor swift...hahahaha.perasan gile seyh aku...
haaa . dah dah berhenti gelakan perasan aku tu.cukup ea.cukup...dgr version comel ni plak..tpi aku tak nak nyanyi lagi,nanti org kata aku ni kuat perasan pulak... :-p
comelkan...dah dah..jangan puji sangat..
oke,da habis nyanyi skrg nak tunjuk owner birthday hari ni pulak

ini la dia leyha..

meh leyha bace wish aku ni . 

>Happy Birthday 
>Sweetnineteen
>may ALLAH bless you
>moge panjang umur
>murahkan rezeki
>ingat2 kami selalu ok cik leyha
>hope birthday party kali ni jadi kenangan kau k

oke..da hbs wish...
***END***

birthday party cik leyha ni  buat dkt pantai poli...sangat seronok...ramai bdk kelas yg join...mmg happening..buat tepi pantai,angin mmg best time tu,,sepoi sepoi reti bahasa angin time tu(suke hati aku jewk nak tuke peribahasa..hehe)...main baling tepung,pecah kan telur..mandi mandi pantai..kacau kacau org..mmg best sesangat sangatnya...kenangan tebaek la...kpd sape sape yang tak hadir,relax ar,,tayah kecewa sangat k..hehe..next time ade lagi..insyallah...
gambar esok esok upload oke..sbb gmbr pade hp org laen...sory yup... :)

SAYANG CIK LEYHA *muah,flying kiss :)

**TAMAT**
Salam





0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template