18 September 2010

Room Sweet Room

Pandai2 aku jewk an room sweet room . ahahaha . tajuk ni tercipta sbb hari ni aku dah nak balik poly . hummm . malas nya nak balik poli . . heyh . . 

semalam after balik beraye . aku egt na kms baju . tapi disebabkan nafsu online memunjak2 lbh , so aku onl smpai kol 2 lbh ala2 nak ke pukul 3 . (faham2 sendiri la yup . ehehehe )

start la aku lipat2 baju , masukkan baju dlm beg , hanger an baju mne tana bwk balik poly plus kms bilik sikit2 la  . . siap smua dlm pkul 3.45 aku pi mandi . fuh ! da na subuh mndi . hebat . tau mk bpk aku , mau ceramah tak hbs . hehe . aku tidur dlm pukul 4.15 . b4 tdo aku minum air . aku na masuk bilik bpk aku da bgn tidur . bagus la tuh . bpk bagun awl subuh , anak tidur da na dkt subuh . hehehe . aku bgn subuh pun pukul 7 . heyh ape la aku ni kan . bgn sbuh pukul 7 . eka2 . hehehe . . pas solat tidur balik . pkul 10 bru bgn , cukup an 6 jam . org dewasa sepatut nya 6 jam an tidur . so aku da betul la an . ehehehe . . 


0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template