02 June 2010

Menu hari ini

Bagun hari neh pun agak2 lewat . nak kata tidur lmbt sangat tade la . pukul 1 lbh baru tidur . lewat sgt ke ? sengal aje bleh tnye lewat sgt ke . da tentu2 lewat la uh macik eyka oi . eheheheh . . segan macik ! heheh . .  pas jewk wt ape2 yg ptot , , mk aq suruh msk , fikir2 mls na masak , tgk mak aq da masak nasi , jadi kena la masak . . fikir punye fikir punye la fikir mau masak ape , akhir nye dpt gak idea . . 
menu hari neh : ayam masak kicap dengan sayur bayam . .
agak sedap gak la . (hahah , pasan sendiri plak) . tgh potong2 bawang mk aku tanye masak ape uh , aq jawap la , ayam masak kicap , senang , simple . uhuhu . . my mom pun diam (:
mule2 ta terfikir pun mau masak bayam , pas jewk masak , tgk2 lauk sayur tade , aku pun fikir na masak simple jewk hari ni , fikir pnye fikir , bayam menjadi pilihan . hehehe . . 

haaa . neh la menu aq hari neh . heheheh . .

owh , lupe mau cerita , disebabkan aku bangun lambat so tgk aje bwh tudung salji dah tade ppew , , hanya tggl roti canai sadin nan ubi manis rebus . . mule2 mkan roti canai uh , pas abish makan , tgk ubi tuh pun mcm sedap , amek la satu . . . makan punye makan akhir nye terambil lagi satu . heheh . rupe2 nye sedap gak ubi manis tuh taw . . ubi tuh mak aku beli mase dea pi kedah sat . hehehehe . .

haaaa , neh la dea ubi manis rebus uh . sangat sedap hingga berjaya mengajak abg ku makan sekali . hehehehe .

owh cerita psl abg aku plak , today demam dea ta baek lagi tau , so tekak dea uh memanjang nak makan bubuh aje keje . . dea suruh aq masak tpi aku malas na bangun mse tuh . so aku ckp jewk lah ape yg ptot2 diletak nye . . pas aku da potpet2 bgi tau dea ape bahan2 nye , dea pi masak . . humm , pnye la trok demam smpai bubuh tuh da hangus pun dea ta sedar aw . mk aq yg sedar , aku ? sory to say la , aku da tersambung tidur , ngantok pnye psl . heheh . . mase lps aku masak n mau hidang , aq angkat la periuk yg dea masak bubuh tuh , , dan hanya gambar ini sahaja la yg berjaya aku ambil (:


tk nmpk mcm hangus an . . mmg la ta nmpk , ni kan gambar . kalau real da pakej nan bau hangus sekali. hehehe . . see ! sis mimi , bf anda masak . . hahahah . .

1 0 dari awak-awak yang ikhlas:

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template