19 June 2012

Pesanan Untuk Saya

Assalamualaikumm..hi uolsss..


Pernah tengok citer Lawak Ke Der??? kalau pernah jom cakap style johan baru lepas habis SPM tu..

Ok,bismillah..

Haiii..sayang ni da tak perlu,rindu ni pun da tak perlu...
Hari ni saya sudah bebas,bebas dari segale-gale nye...

Yup ! aku rasa bebas sekarang..bebas dari perasaan sedih yang menggila,perasaan rindu tak semena,and segala nye yang tak patot aku rasa dalam waktu-waktu sekarang ni...

Lepas jawapan yang nanti-nanti kan dah dapat,aku rasa,Wow ! im happy right now..aku boleh gelak dengan ikhlas,aku boleh senyum dengan ikhlas,aku boleh buat segalanye dengan ikhlas..kalau tak,aku buat semua terpaksa..senyum terpaksa,gelak terpaksa..sebab ape??sebab dalaman tengah terluka(acehh wahhh)..

Thanks jugak dekat kawan-kawan yang memberi kata-kata semangat untuk aku terus hidup,,ayat ! macam orang dah nak mati..ok ok ok..silap..beri kata-kata semangat untuk terus tabah dan kuat untuk hadapi semua yang aku alami sekarang ..


pesanan daripada Haziqah Latif
thanks babe..kau lagi la..hari-hari dengar aku cakap aku rindu dia,aku rindu dia..lepas ni babe..insha'allah da tade..sorry ea..
thanks jugak hari-hari dengan luahan hati aku..thanks sangat...


pesanan daripada Cik Fiezah
Eyka nak say thanks jugak kat fiza..even fiza tak tahu ape kes yang terjadi tapi at least fiza ada untuk bagi kata-kata semangat..thanks sangat...


Pesanan daripada kak nadia
Thanks kak,,walaupun kite tak ada lah rapat mana tapi thanks k kak...
Yeayy!! apepon kena chill k... ^_^v


Aku tak tahu la kira dia ni pesanan or ape..tapi apa-apa pun...tengs bang sebab reka an ayat-ayat2 tu semua..thanks sangat..Yeahh !! Andai Ku Tahu -.-'

Again...thanks kepada kawan-kawan aku yang sudi bagi kata-kata semangat...insha'allah aku tabah dan kuat untuk hadapi ni semua...

SALAM....


0 0 dari awak-awak yang ikhlas:

Post a Comment

 
Cerita Cik Eyka Blogger Template by Ipietoon Blogger Template